خدمات وکالت با بهترین وکیل در کرج
وکیل | وکالت | وکیل در کرجوکیل | وکالت | وکیل در کرجوکیل | وکالت | وکیل در کرج
09120475112
diakuco@gmail.com
کرج | بین میدان شاه عباسی و توحید - کوچه شهدای دانشجو - مجتمع اداری امیر - طبقه 2 - واحد 4

وکیل کرج کیست ؟ چه ویژگی هایی دارد

وکیل کرج

وکیل کرج کیست ؟ چه ویژگی هایی دارد

وکیل کرج

موسسه وکیل 24 ارائه دهنده بهترین وکیل در کرج است و سالها در این حوزه فعالیت دارد

برای پیگیری بهتر دعاوی حقوقی و کیفری نیاز به وکیل کرج می­باشد. چرا که حضور وکیل موجب پیشبرد بهتر دعاوی حقوقی و کیفری می شود. برای پیگیری پرونده های کیفری و حقوقی می توان در وکیل24، نماینده ی حقوقی و شخص مورد اعتماد و مناسب با پرونده ی خود را به راحتی پیدا کرد. چرا که این افراد می توانند به شما در پروسه ی حل شدن پرونده کمک شایانی نمایند. مراحل شروع فرآیندهای پیگیری یک پرونده ی حقوقی، به ترتیب مشاوره ی حقوقی، ثبت دادخواست و یا تنظیم شکواییه می­ باشد. برای رسیدن به هدف مورد نظر در حل روند هر پرونده، مشاوره و نحوه ی تنظیم دادخواست و پیگیری صحیح آن، باید به شخص ذی صلاح این عرصه، یعنی یک وکیل خوب مراجعه نمود. در این مقاله سعی بر آن شده تا ویژگی ها و مزایای وکیل24 مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

وکیل کرج

نماینده ی حقوقی در کرج، وکیل مدافع

در سطح کشور، وکلای بسیاری وجود دارند که به فعالیت مشغول می باشند. حال به بررسی این سوال خواهیم پرداخت که در وکیل 24، به چه شخصی اطلاق می گردد. در ذیل برخی از ویژگی های آن ها را ذکر کرده ایم؛

  • در وکیل 24، به شخصی اطلاق می گردد که در رشته ی حقوق و یا رشته های مرتبط با آن، دارای تحصیلات عالی و یا حداقل دارای مدرک کارشناسی باشد.
  • وی بایستی در آزمون وکالت که توسط کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران قوه ی قضاییه برگزار شده است، شرکت کرده باشد.
  • نتیجه ی امتیاز وی در آزمون وکالت به گونه ای باشد که در گروه کانون وکلای مرکز و شهر کرج پذیرفته شده باشد.
  • سرانجام وی دارای پروانه ی وکالت پایه ی دو که کارآموزی می باشد بوده و یا آن که دارای پروانه ی وکالت پایه ی یک باشد.
  • در وکیل 24، شخصی می باشد که حق تاسیس دفتر در سطح شهر کرج و نصب تابلوی خود را داشته باشد. دیگر وکلا مربوط به کانون وکلای شهرهای دیگر، مجوز نداردن تا تابلو و دفتر خود را در شهر کرج راه اندازی کنند.

 

ویژگی های وکیل کرج

حال باید دید در وکیل 24، چه خصوصیاتی وجود داشته که موجب می شود از دیگر وکلا متمایز شوند. برخی از این ویژگی ها به شرح ذیل می باشد؛

  • تجربه ی کاری زیاد؛ به دلیل زیاد بودن پرونده هایی که در زمینه های متعدد مانند پرونده های خانوادگی، مالی، کیفری و … که در شهر کرج وجود دارد، علم و تجربه ی وکلا در تمامی زمینه ها به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است.
  • تنوع بسیار زیاد وکلا؛ در شهر کرج، تعداد بسیار زیادی وکیل در سطح شهر ، مشغول به فعالیت می باشند. چرا که شما می توانید اگر به دنبال وکیل کرج خانم، وکیل کرج آقا، وکیل کرج کارآموز، وکیل کرج پایه ی یک دادگستری و یا هر وکیل متخصصی دیگری در هر زمینه ای هستید، به راحتی فرد مورد نظر خود را پیدا کنید. به این ترتیب، این موضوع قدرت انتخاب برای انتخاب وکیل کرج افزایش می دهد.
  • خدمات متنوع؛ رقابت در میان وکلا موجب می شود تا خدمات بهتری برای مردم در تمامی زمینه ها ارائه گردد.

نحوه ی مراجعه به وکیل کرج

یکی از سوالاتی که مردم به هنگام رو به رو شدن با یک پرونده ی حقوقی با آن رو به رو می شوند این است که چگونه در وکیل 24، شخص مورد اعتماد و متخصص مرتبط با پرونده ی خود را پیدا کنند و از آن ها مشاوره بگیرند. می توان گفت راه های متعددی جهت مراجعه به وکلای کرج وجود دارد. در ذیل، به بررسی نحوه ی مراجعه به این وکلا پرداخته شده است؛

  • مشاوره ی حقوقی آنلاین؛ به طور معمول، بیشتر وکلا و موسسات حقوقی در کرج، کانال ها، گروه ها و صفحات مجازی زیادی را با مردم به اشتراک گذاشته اند تا عموم مردم به راحتی بتوانند با وکلای کرج در ارتباط باشند. می توان گفت نرم افزارهای محبوب مورد استفاده برای این ارتباط، واتس اپ، تلگرام و اینستاگرام می باشند. مردم می توانند مشکلات خود را به صورتی متنی، صوتی و یا حتی تصویری به وکیل مد نظر خود، منتقل کنند. در این روش، فرد می تواند تمامی جزییات مربوط به پرونده را به وکیل ارسال نماید.
  • مشاوره ی حقوقی تلفنی؛ یکی از راحت ترین راه های ارتباط با وکیل، مشاوره ی حقوقی تلفنی می باشد. در این روش، فرد در ابتدا، از طریق تماس تلفنی، مشکل خود را برای وکیل کرج، شرح داده و تمامی ابعاد پرونده را برای وی شرح می دهد. در صورت امکان، وکیل کرج در همان مشاوره ی تلفنی، راهکارهای لازم برای حل مشکل پرونده ی موکل، به وی ارائه می دهد.
  • مشاوره ی حقوقی با مراجعه ی حضوری؛ در این روش، شما به راحتی می توانید به صورت مستقیم با وکیل مد نظر خود صحبت کرده و تمامی جزییات را در اختیار وی قرار دهید. یکی از برتری های این روش و مزایای آن نسبت به دیگر روش ها این می باشد که محدودیتی زمانی برای مشاوره وجود ندارد. به عبارت دیگر؛ برای بررسی ابعاد پرونده، هر مقدار که لازم باشد می توانید با وکیل کرج ، مشاوره ی حقوقی داشته باشید. همچنین از دیگر مزیت های این روش این است که تمامی اسناد و مدارک، مستقیما توسط وکیل رویت می شود. در نتیجه احتمال خطا و اشتباه به میزان زیادی کمتر می شود.

چگونه در وکیل 24، نماینده­ ی حقوقی و شخص متخصص را برای پرونده ی خود انتخاب نماییم؟

از سوالات رایج و اساسی که وجود دارد است این است که چگونه از میان قشر پر جمعیت وکلای کرج، بهترین و متخصص ترین وکیل را انتخاب کرد؟ یا به عبارت دیگر اساس اصلی راهکار برای انتخاب وکیل چیست؟  اما باید گفت که این سوال تنها یک پاسخ ندارد. به این علت که موارد و پارامترهای متعددی در انتخاب بهترین وکیل موثر می باشد. از این عوامل می توان به موضوع پرونده، مراجع قضایی مربوط به رسیدگی پرونده ی موکل، خواهان و یا خوانده بودن موکل در پرونده، میزان حق الوکالت پرونده، شاکی و متهم بودن و …  در انتخاب بهترین وکیل موثر می باشد. در واقع برای هر شخص در کرج و متناسب با شرایط وی، معیار بهترین وکیل متفاوت می باشد. در همین راستا ما در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع وکلا آشنا نماییم؛

 

نماینده ی حقوقی یا وکیل مدافع

وکیل به شخصی گفته می شود که توسط یک سند که می تواند وکالت نامه ی اسناد رسمی، نامه ی اداری، وکالت نامه ی دادگستری و یا حتی سخن شفاهی به شرط اثبات باشد، از طرف شخصی دیگر، اختیارات و وظایفی را بر عهده بگیرد. در همین راستا و همچنین حد و حدود تعیین شده در سند، می توان به جای موکل خود، عمل یا کاری را انجام دهد.

در وکیل24 و نماینده ی قانونی، دو گروه وجود دارد. یکی نماینده ی حقوقی اعم از اداری یا کاری و دیگری وکیل دادگستری می باشد. به طور کلی می توان گفت در حیطه ی وکیل دادگستری می باشد که تمامی اختیارات مربوط به  نماینده ی حقوقی کاری و یا اداری را داشته باشد. اما در مقابل، نماینده ی حقوقی کاری یا اداری نمی تواند مانند وکیل دادگستری در مراجع و محاکم قضایی و همچنین دادگاه ها مراجعه نماید.

لازم به ذکر است وکلا نیز به دو دسته ی وکیل پایه ی یک و دو یا کارآموز وکالت تقسیم بندی می شوند. این دو دسته بندی، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. تمایز و تفاوت بیشتر مرتبط با سابقه ی کاری آن ها و همچنین حوزه ی اختیارات آن ها می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری

در وکیل24 و نوعی از نمایندی حقوقی که از طریق اخذ پروانه ی وکالت از کانون وکلای دادگستری، دارای صلاحیت حضور در مراجع قضایی و دفاع از تمامی حق و حقوق موکل خود مطابق با موازین قانونی باشد را وکیل پایه ی یک دادگستری می گویند. همانطور که گفته شد وکیل پایه ی یک دادگستری برای گرفتن پروانه ی پایه ی یک در وکالت، بایستی ابتدا در آزمون وکالت قبول گردد. سپس دوره ی کارآموزی وکالت را به مدت دو سال پشت سر بگذارند. در طول این مدت، کار اموز وکالت بایستی در انواع دادگاه ها و دادسرا ها حضور پیدا کند. همچنین انواع پرونده ها و دعاوی را مطالعه نماید. گذراندن این مراحل موجب کسب تجربه برای وی می شود. پس از گذشت دوره ی دو سال، کارآموز باید در آزمون اختبار قبول شده تا تحت عنوان وکیل پایه ی یک دادگستری شناخته گردد. وکیل پایه ی یک دادگستری، شخصی آشنا و آگاه به انواع دعاوی حقوقی و کیفری و همچنین بهترین نماینده ی حقوقی می باشد.

بهترین وکیل خانواده؛

وکیل خانواده، به شخصی اطلاق می گردد که وکیل پایه ی یک دادگستری بوده و در حوزه های مختلف دعاوی خانواده به صورت تخصصی مشغول به فعالیت می باشد. این حوزه ها به شرح ذیل است؛

می توان گفت درمورد مسائل خانوادگی در وکیل24، باید علاوه بر آن که مسلط بر مسائل حقوقی خانواده باشد، روانشناس خوبی نیز باشد. چرا که در بسیاری از پرونده های خانوادگی علل الخصوص پرونده های مربوط به طلاق، خود زوجین آسیب های روحی و روانی زیادی را تحمل نموده اند. در نتیجه آن ها علاوه بر یک نماینده ی حقوقی، به یک دوست و هم صحبت نیز نیاز دارند. چرا که هم بتوانند مشکلات حقوقی خود را حل کنند و هم آن که روح خود را نیز درمان نمایند.

دعاوی مربوط به خانواده پیچیده بوده و بایستی در کمترین زمان ممکنه حل و فصل شود. چرا که در این دعاوی، قشرهای مختلف سنی و همچنین موقعیتی اعم از خود زوجین، خانواده ها و فرزندان  و … درگیر می باشند. بنابراین نماینده ی حقوقی خانواده با دانش و تخصص خود در پرونده های خانوادگی می تواند مشکلات مربوط به این دعاوی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. همچنین سبب می شود تا حق کسی در هیچ موردی ضایع نگردد.

وکیل کرج
وکیل کرج

بهترین وکیل ملکی

وکیل ملکی، به شخصی اطلاق می گردد که وکیل پایه ی یک دادگستری باشد که در حوزه های مختلف دعاوی ملکی به صورت تخصصی مشغول به فعالیت می باشد. این حوزه ها به شرح ذیل است؛

  • دعاوی مرتبط با دعاوی موجر و مستاجر
  • دعاوی مرتبط با تخلیه ملک
  • دعاوی مرتبط با خلع ید
  • دعاوی مرتبط با الزام به تنظیم سند رسمی
  • دعاوی مرتبط با افراز ملک مشاعی
  • دعاوی مرتبط با الزام به ایفای تعهد
  • دعاوی مرتبط با الزام به تحویل مبیع
  • و غیره

می توان گفت درمورد مسائل و دعاوی ملکی در وکیل24، باید تسلط کامل بر روی قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی و … داشته باشد. چرا که این نوع دعاوی به علت ماهیتی که دارند، معمولا طولانی و زمان بر می باشند. این عامل باعث شده تا حل این نوع پرونده ها، برای افراد عادی امکان پذیر نباشد. البته در بسیاری از موارد ، افراد برای پرونده های حقوقی خود، بدون هیچ گونه مشاوره ای با نمایندگان حقوقی ملکی، اقدامات مربوط به ثبت درخواست را انجام می دهند. یا آن که پرونده های خود را در محاکم و مراجع قضایی پیگیری می کنند. اما با گذشت چند ماه و یا حتی چند سال، موفق به گرفتن حق خود نمی شوند. بنابراین می توان نتیجه گرفت وکیل ملکی می تواند خسارت های ناشی از تاخیر را روند حل پرونده را کاهش دهد، هم آن که احتمال برد در پرونده و گرفتن نتیجه ی مطلوب را نیز افزایش می دهد.

 

بهترین وکیل چک

وکیل چک، به شخصی اطلاق می گردد که وکیل پایه ی یک دادگستری بوده و به صورت تخصصی بر روی دعاوی وصول مطالبات مشغول به فعالیت می باشد. این حوزه ها به شرح ذیل است؛

  • دعاوی مربوط به چک
  • دعاوی مربوط به سفته
  • دعاوی مربوط به رسید بانکی
  • دعاوی مربوط به سند عادی
  • و غیره

می توان گفت درمورد مسائل و دعاوی وصول مطالبات در وکیل24، باید تسلط کامل بر روی قانون و مقررات وصول مطالبات داشته باشد. نماینده ی حقوقی چک با تخصص و تبحر خود در این رابطه می تواند حکم  مربوط به محکومیت خوانده را از محاکم قانونی بگیرد. همچنین در حوزه ی اختیارات وی می باشد که با درخواست قرار تامین خواسته، موجب توقیف اموال خوانده شود. تا در صورت وجود حق، خواهان بتواند به اموال از دسته رفته ی خود دست پیدا کند.

 

بهترین وکیل کیفری

از مهم ترین و پیچیده ترین دعاوی مطرح شده در دادسراها، دعاوی کیفری می باشند. بنابراین وکیل پایه ی یک دادگستری باید راجع به این پرونده ها با تخصص و تبحر کامل وارد شود. برخی از حوزه های این پرونده و دعاوی کیفری به شرح زیر است؛

لازم به ذکر است قانون برای این گونه جرائم، مجازات های سنگینی را پیش بینی نموده است. در نتیجه کوچکترین اشتباهی در روند پیگیری و بررسی این نوع پرونده ها، در صدور قرار مجرمیت و یا قرار منع تعقیب می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. بنابراین می توان گفت در مورد مسائل کیفری در وکیل24، بایستی تسلط کامل بر قوانین مجازات اسلامی، آیین دادرسی کیفری داشته باشد. همچنین با دقت تمام، بتواند شرایط پرونده را  در راستای نفع موکل خود، تغییر بدهد. در بسیاری از موارد، افراد برای پرونده های کیفری خود، بدون هیچ گونه مشاوره ای با نمایندگان حقوقی و کیفری ، اقدامات مربوط به ثبت شکوائیه را انجام می دهند. یا آن که پرونده های خود را در محاکم و مراجع قضایی پیگیری می کنند. در اکثر موارد طرح اشتباه پرونده، ضرر و زیان های بسیاری را به دنبال دارد. بنابراین متهمین این نوع پرونده ها باید توجه کنند که اگر بدون مشاوره حقوقی و یا بدون دادن وکالت به وکیل کیفری، روند پرونده ی خود را طی کنند، ممکن است ضرر های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. از جمله می توان به از دست رفتن مال، از دست جان و یا آبرو اشاره نمود. بنابراین استفاده و اعطای وکالت به بهترین وکیل کیفری در دعاوی ذکر شده، بسیار در روند حل پرونده، راهگشا می باشد.

ویژگی های بهترین وکیل کرج

قبل از بررسی ویژگی های بهترین وکیل کرج، باید گفت که وکیل پایه ی یک دادگستری، صلاحیت طرح انواع دعاوی را دارد. اما لازم به ذکر است که وکیلی خوب به شمار می آید که در یک زمینه ی تخصصی کار کند. چرا که به وسیله آن تخصص نیز شناخته می شود. دعاوی مختلف حقوقی و کیفری گستردگی زیادی دارند. هر کدام از این پرونده ها نیز به گونه های مختلف طرح دعوی و اجرا می شوند. بنابر این موضوع، یک نماینده ی حقوقی نمی تواند بازده قابل قبولی در انواع پرونده ها از خود نشان دهد. با توجه به این مسائل در وکیل24، بر طبق نوع هر پرونده تعیین می گردد. مطابق با گفته ها نکته ی حائز اهمیت  این است که هر وکیلی بنابر تجربه ی خود، در برخی از زمینه های حقوقی مسلط تر می باشد. بنابراین مطابق با موضوع هر پرونده ای باید به دنبال بهترین و مجرب ترین وکیل کرج رفت. ویژگی های بهترین وکیل در هر موضوع حقوقی به شرح ذیل است؛

  • داشتن سابقه ی طولانی در زمینه ی موضوع پرونده
  • احاطه ی کامل بر مواد قانونی، رای وحدت رویه و نحوه ی دادرسی به موضوع
  • برد بالا در پرونده ای مشابه
  • دارای فن بیان بالا و مدیریت جلسه ی دادگاه
  • صبر، تحمل و پشتکار لازم در روند رسیدگی به پرونده های کیفری

وکیل خانم یا وکیل آقا؟

با توجه به مسائل ذکر شده و در حال حاضر، در وکیل24، در حوزه های مختلف مطابق با علاقه و میل موکل، می تواند خانم و یا آقا باشد. در میان متخصصین وکلای خانم و هم وکلای آقا به فراوانی وجود دارند. به طور معمول خانم ها ترجیح دارند تا در پرونده های خانواده، وکالت خود را به وکیل های خانم واگذار نمایند. در مقابل در پرونده های کیفری، با توجه به ماهیت پرونده ها، به طور معمول وکالت به آقایان سپرده می شود.

حق الوکالت

از بزرگترین دغدغه های عموم مردم در هنگام مراجعه به وکیل کرج، هزینه ی وکیل و یا حل الوکالت می باشد. البته این نکته را باید ذکر کرد که از عوامل انتخاب بهترین وکیل کرج، حق الوکالت می باشد. به عبارت دیگر شما باید متناسب با توان خود، بهترین وکیل کرج را برای پیگیری پرونده ی خود انتخاب کنید. حق الوکالت بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که در ذیل برخی از آن ها را ذکر کرده ایم؛

  • حق الوکالت بر اساس موضوع پرونده؛
  • خانوادگی
  • مالی
  • ملکی
  • کیفری
  • و غیره.
  • حق الوکالت بر اساس نوع ورود به پرونده؛
  • خواهان یا خوانده بودن در پرونده
  • شاکی یا متهم بودن در پرونده
  • میزان ادله ی موجود در جهت اثبات نمودن ادعا
  • مقدار زمان در اختیار گذاشته ی وکیل برای بررسی پرونده
  • محل ذی صلاح و مرجع قضایی پرونده
  • و غیره.

به این نکته باید توجه داشت که مانند انجام هر کار دیگری، کیفیت در وکالت نیز بسیار مهم می باشد. بنابراین اگر پرونده ی مهمی پیش رو دارید، بایستی حق الوکالت مناسبی را در نظر بگیرد. چرا که از این طریق، شانس شما برای انتخاب بهترین وکیل و در نتیجه برد در پرونده را افزایش می دهد.

کلام آخر

ما در این مقاله بیان کردیم که در کرج، وکلا می توانند درمورد مسائل و دعاوی مربوط به خانواده، وصول مطالبات، دعاوی ملکی، دعاوی کیفری و …  فعالیت نمایند. به عبارت دیگر می توان گفت در وکیل24 و نماینده ی حقوقی می تواند در هر حوزه ای فعالیت نماید. بهترین وکیل کرج نیز متناسب با شرایط پرونده ی شما شخصی است که درباره ی موضوع پرونده ی شما، در گذشته پرونده ای متعددی را دنبال کرده باشد. به این علت که تجربه و دانش وی بیشتر از دیگر وکلا می باشد. همچنین حق الوکالت نیز متناسب با شرایط هر پرونده و توان مالی موکل پیشنهاد داده می شود.

پیام بگذارید

تماس تلفنی

درخواست مشاوره با وکیل

نام(ضروری)