خدمات وکالت با بهترین وکیل در کرج
وکیل | وکالت | وکیل در کرجوکیل | وکالت | وکیل در کرجوکیل | وکالت | وکیل در کرج
09120475112
diakuco@gmail.com
کرج | بین میدان شاه عباسی و توحید - کوچه شهدای دانشجو - مجتمع اداری امیر - طبقه 2 - واحد 4

وکیل حقوقی در کرج

وکیل حقوقی در کرج شاخص

دانستنی های لازم درباره وکیل حقوقی در کرج

وکیل حقوقی در کرج

وکیل حقوقی در کرج باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ وظایف وکیل حقوقی چیست ؟ ممکن است شما نیز با این دسته سوالات مواجه شده به دنبال دریافت پاسخی مناسب برای آن ها باشید به همین جهت تصمیم گرفتیم تا طی این نوشتار به بررسی این موضوع بپردازیم. وکلای حقوقی از جمله وکلایی به شمار می روند که توسط موکلین به آن ها این حق داده می شود تا مسائل حقوقی آن ها را حل و فصل کنند. در واقع می توان گفت وکیل حقوقی در کرج از جانب موکل خود این اجازه را دارد تا پیگیری های لازم را برای پرونده های حقوقی وی انجام داده و اقدامات لازم را در راستای بررسی نمودن مسائل حقوقی ایشان انجام دهد. از مهم ترین نکاتی که لازم است در این راستا بدانید باید به مشخص نمودن حدود اختیارات وکلای حقوقی اشاره نمود زیرا موکلین می توانند این مرزها را مشخص نموده از وکیل خود بخواهند تنها در این زمینه ها وارد شود. در ادامه این نوشتار به بررسی هرچه بیشتر این امر خواهیم پرداخت و از شما می خواهیم تا انتها ما را مهمان نگاه های زیبای خود کنید.

وکیل 24 ارائه دهنده بهترین وکیل در کرج

وکیل حقوقی در کرج
وکیل حقوقی در کرج

وکیل حقوقی کیست ؟

امروزه با توجه به پیچیدگی هایی که در حوزه مسائل حقوقی دیده می شوند نیاز به وکلای حقوقی را       می توان به وضوح حس نمود. همین امر موجب شده است تا عموم مردم برای حل و فصل نمودن مسائل حقوقی خود از وکلای حقوقی کمک بگیرند. در اینجا این پرسش مطرح می گردد که وکیل حقوقی در کرج چه کسی می باشد ؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم وکلای حقوقی از جمله افرادی هستند که با تکیه بر دانش و توانایی های خود در راستای مسائل حقوقی قادرند تا در سریع ترین زمان ممکن مسائل حقوقی شما را برطرف نموده  به شما کمک کنند تا حقوق خود را دریافت کنید. ارائه خدمات حقوقی و مشاوره های حقوقی از مهم ترین فعالیت های این افراد است که با بهره مندی از آن ها می توان شرایط بهتری را برای خود رقم زد. براساس مطالبی که بیان شد توصیه داریم به سادگی از کنار مزیت هایی که دریافت خدمات از وکیل حقوقی در کرج برای شما به همراه دارد عبور ننمایید.

دریافت مشاوره از وکیل حقوقی در کرج

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به حوزه هایی اشاره کنیم که وکلای حقوقی قادرند تا راستای     آن ها به موکلین خود مشاوره های لازم را ارائه نمایند. وکیل حقوقی در کرج این توانایی را دارد تا در تمامی مسائل حقوقی حال حاضر به موکلین خود ارائه مشاوره نموده و به آن ها کمک کند تا در سریع ترین زمان ممکن به بهترین شکل این سری از مشکلات خود را حل و فصل کنند. از مهم ترین نکاتی که لازم است در این باره بدانید این است که حقوق یک حوزه کلی است و گرایش های مختلفی دارد و هر وکیل باید براساس نوع تخصص خود اقدام به ارائه مشاوره کند.

برای درک بهتر این موضوع می توان گفت برخی وکلای حقوقی در زمینه مسائل حقوقی خانواده ، برخی در حوزه تجاری و … فعالیت دارند در چنین شرایطی باید براساس نوع پرونده خود اقدام به استخدام وکیل حقوقی نمود زیرا مسائل حقوقی از جمله مسائل تخصصی روز دنیا به شمار می روند و بهتر است از هرگونه سهل انگاری بپرهیزید.البته لازم به ذکر است در کشور ما همچنان وکلای حقوقی می توانند در تمامی    حوزه ها به بررسی پرونده ها بپردازند زیرا به شکل رسمی برای این سری از وکلا نظام تخصصی خاصی در نظر گرفته نشده است.

مجموعه تعهدات وکیل حقوقی نسبت به موکلین خود

در بخش های قبل نیز بیان نمودیم که شما می توانید حدود اختیارات وکیل حقوقی خود را مشخص کنید و تعهدات وکیل نیز به همین موضوع اشاره دارد. این تعهدات مجموعه اختیاراتی را در بر می گیرند که وکیل حقوقی طی مشورت با موکلین خود آن ها را تنظیم نموده و امضا می کند تا مشخص شود اجازه دارد چه اقداماتی را در زمینه بررسی پرونده حقوقی موکل خود انجام دهد.

ارائه وکالت نامه های قضایی به وکلای حقوقی از جمله مراحلی به شمار می رود که باید آن را طی کنید و در قالب همین وکالت نامه است که حدود اختیارات وکلای حقوقی مشخص می شود.  تعهداتی که وکیل حقوقی در کرج به موکلین خود می دهد به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موضوعاتی اشاره نمود که این دسته از وکلا اجازه پیگیری آن ها را دارند. اگر بخواهیم در قالب یک مثال این موضوع را شرح دهیم می توان وکیلی را نام برد که فقط در حوزه بررسی امورات شهرداری اختیار داشته و نمی تواند امورات دیگر موکل خود را انجام دهد.

حقوق عمومی چیست ؟

اموراتی که وکیل حقوقی می تواند وارد آن ها شده و به بررسی پرونده های آن ها بپردازد مجموعه       حقوق های عمومی و تخصصی خاصی را در بر می گیرند که پیگیری نمودن هر کدام از آن ها نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. حقوقی عمومی در واقع حق و حقوقی است که میان مردم و نهادهای دولتی وجود دارد. این مجموعه حقوق می توانند حقوقی را در برگیرند که این نهادها در مقابل مردم داشته و باید به درستی آن ها رعایت کنند. حال اگر این سازمان ها و نهادها نتوانند به درستی وظایف خود را انجام دهند مردم می توانند اقدامات لازم را در حوزه دریافت حقوق خود انجام دهند.

به عنوان مثال می توان به کیفیت و چگونگی ارائه حقوق سازمانی همچون شهرداری به یک موسسه عمومی در سطح جامعه اشاره نمود که شهروندان را نیز در بر می گیرد. این امر تنها شهرداری ها را شامل نمی شود بلکه می توان قوانینی که بر سایر ادارات و سازمان ها حاکم می باشد را نیز نام برد که در حال حاضر هرکدام نقش موثری را داشته و لازم است به حقوق آن ها توجه شود. این مجموعه حقوق را حقوق عمومی می دانند و مردم و سازمان ها می توانند به واسطه وکلای حقوقی مسائل مرتبط با آن ها را پیگیری کنند.

حقوق خصوصی چیست ؟

پس از مطالعه مطالبی که در بخش قبل به آن ها اشاره شد ممکن است شما نیز با این پرسش که حقوق خصوصی به چه صورت هستند مواجه شوید که در این بخش لازم است به این مجموعه حقوق نیز اشاره ای داشته باشیم. حقوق خصوصی در واقع مجموعه حقوق مابین افرد حقیقی جامعه را در بر می گیرد که این صلاحیت را دارند تا از حقوق خود دفاع نموده و میزان آن را مورد بررسی قرار دهند. اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که مسائل حقوقی پیچیدگی های بسیار بالایی دارند بنابراین لازم است در این مسیر دقت عمل بالایی را به کار گرفت. بروز هرگونه اشتباه از سوی شما به دلیل عدم اگاهی می تواند پروسه طولانی تری را برایتان رقم بزند بنابراین توصیه داریم حتما از افراد مطلع و آگاه همچون وکلای حقوقی کمک بگیرید.

اگر بخواهیم مجوعه حقوق افراد جامعه را مورد بررسی قرار دهیم می توان به حق دادخواهی ، حق اشتغال و امثال آن اشاره نمود که امروزه بسیار پررنگ بوده و افراد بسیاری به دنبال آن ها هستند. علاوه بر افراد جامعه شرکت هایی نیز وجود دارند که یک مجموعه حقوق خصوصی دارند این شرکت ها نیز می توانند طبق قوانین و بندهایی که برای آن ها لحاظ گردیده است اقدام به دریافت حقوق خود نمایند. وکیل حقوقی در کرج با در نظر گرفتن تمام مصادیق حقوق خصوصی قادر است تا طبق قانون تمامی مسائل حقوقی مردم و شرکت ها را مورد بررسی قرار داده و به عنوان یک راهنما اطلاعات لازم را به آن ها انتقال دهد تا بتوانند در ادامه شرایط بهتری را برای خود رقم بزنند.

وکیل حقوق بین الملل
وکیل حقوق بین الملل

حقوق بین الملل چیست ؟

فعالیت هایی که وکیل حقوقی می تواند انجام دهد تنها محدود به سازمان ها ، جامعه و شرکت ها نمی شود بلکه این افراد اگر توانایی های لازم را داشته باشند می توانند به تنظیم روابط میان دولت ها با یک دیگر نیز وارد شده و به دریافت حقوق آن ها در قالب حقوق بین الملل کمک های شایانی نمایند. حقوق بین الملل در واقع مجموعه روابطی است که میان دولت ها وجود داشته و در حال حاضر تمامی کشورها به دنبال احقاق حقوق خود هستند. این امر نیز مجموعه حقوق خصوصی و عمومی مشخصی را شامل می شود که به واسطه وکلای حقوقی می توان آن ها را پیگیری نمود.

در راستای حقوق بین الملل عمومی باید بگوییم شامل روابط دولت ها با یک دیگر می شود البته تنها به این موضوع محدود نمی گردد بلکه سازمان های بین المللی را نیز در بر می گیرد. حقوق بین الملل خصوصی نیز اعمال قواعد لازم در حوزه حقوق شهروندان کشورهای مختلف با یک دیگر است که این موضوع نیز توسط وکیل حقوقی قابل بررسی می باشد. برای تفهیم هرچه بیشتر این موضوع می توان به مطالباتی اشاره نمود که یک شهروند ایرانی از یک شهروند فرانسوی دارد در چنین شرایطی چه کاری می توان انجام داد ؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم این مجموعه مطالبات حقوق بین الملل خصوصی را در بر می گیرند و لازم است شهروندانی که هر کدام دارای ملیت های متفاوتی هستند مشکلات خود را براساس قوانینی که در حقوق بین الملل وضع گردیده اند حل و فصل کنند.

انواع وکیل حقوقی در کرج

حال که با حدود اختیارات و انواع حقوق های مردم و سازمان ها آشنا شدید بهتر است به بررسی انواع وکیل حقوقی در کرج بپردازیم. در حال حاضر با توجه به مسائل حقوقی حاکم بر جامعه به شیوه های مختلفی   می توان از دانش وکلای حقوقی بهره مند شد. به طورکلی یک وکیل حقوقی این حق را دارد تا در موضوعات مختلفی وارد شده و به پیگیری مسائل حقوقی آن ها بپردازد.

همین امر موجب می گردد تا امروزه ما انواع مختلفی از وکلا را در سطح جامعه شاهد باشیم که از مهم ترین ان ها می توان به وکیل رسمی ، وکیل دادگستری ، وکیل معاضدتی ، وکیل اتفاقی و وکیل تسخیری اشاره نمود که هرکدام براساس یک مجموعه قوانین مشخص حق فعالیت دارند. در ادامه به بررسی ویژگی های هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت و از شما نیز می خواهیم تا انتها ما را همراهی کنید.

وکیل حقوقی انتخابی

بررسی های خود را در راستای انواع وکیل حقوقی در کرج با وکیل انتخابی آغاز می کنیم. شرایط وکیل انتخابی به این صورت است که هر فرد از جامعه این اختیار را دارد تا بر اساس میل خود یک وکیل حقوقی را استخدام نموده و پیگیری پرونده های خود را به وی بسپارد. وکیل انتخابی می تواند شامل افرادی شود که به عنوان وکلای رسمی شناخته می شوند و حق وکالت دارند.

در چنین شرایطی فرد می تواند اقدامات لازم را از طریق دفاتر اسناد رسمی انجام داده و فردی را به عنوان وکیل حقوقی خود در نظر گیرد. این وکلا می توانند امورات مختلفی همچون مراجعه به ادارات ،     شهرداری ها ، فروش اموال و … را انجام داده و به شما کمک کنند تا روند بهتری را برای پیگیری مسائل حقوقی خود در پیش گیرید. لازم به ذکر است وکلای انتخابی می توانند از وکلای فعال در دادگستری نیز  باشند که امروزه براساس قوانینی که وجود دارد در دادگستری و مراجع قضایی فعالیت دارند.

وکیل حقوقی تسخیری

این بخش از نوشتار خود با عنوان وکیل حقوقی در کرج را به بررسی ویژگی های بارز وکیل حقوقی تسخیری اختصاص می دهیم که در حال حاضر تعدد بسیار بالایی در سطح جامعه دارند. وکلای تسخیری از جمله وکلایی به شمار می روند که خود دادگاه آن ها را برای افراد بی بضاعت در نظر می گیرد تا به این طریق بتوان مسائل حقوقی آن ها را به شیوه بهتری و در سریع ترین زمان ممکن مورد بررسی و پیگیری قرار داد. این وکلا می توانند در حوزه های مختلفی همچون جرائم کیفری مانند قتل نیز وارد شده و به احقاق حقوق موکلین خود بپردازند. ممکن است شما نیز با در نظر گرفتن شرایط این وکلا دچار ابهاماتی شوید که حق و حقوق این وکلا را چه کسی می پردازد. در راستای رفع ابهام شما باید بگوییم براساس   تعرفه هایی که برای وکیل انتخابی در نظر گرفته شده اند حقوق این دسته از وکلا را خود دولت پرداخت می نماید.

وکیل حقوقی معاضدتی

یکی دیگر از انواع وکیل حقوقی در کرج با عنوان وکیل معاضدتی شناخته می شود . این دسته از وکلا نیز از سوی دادگستری بنا به درخواست افراد بی بضاعت انتخاب می شوند البته لازم به ذکر است که عدم توانایی مالی این افراد احراز شده و به دادگاه اثبات گردد. روال برخورداری از چنین وکلایی به این شکل است که پس از احراز عدم توانایی مالی و ارائه درخواست فرد دادگاه به واسطه کانون وکلا وکیلی را برای فرد در نظر می گیرد تا با انجام بررسی های لازم حق و حقوق ایشان ضایع نگردد. حق الوکاله این افراد نیز رایگان بوده و خواهان هزینه ای در این راستا پرداخت نمی کند.

وکیل حقوقی اتفاقی

وکیل حقوقی در کرج از نوع اتفاقی زمانی محقق می گرد که اقربای درجه اول در بازه زمانی یک ساله 1 تا 2 بار تقاضای دریثافت وکالت از یک دیگر را داشته باشند. در چنین شرایطی باید احراز قرابت بیان آن ها صورت بپذیرد درغیر این صورت نمی توان از شرایط وکیل حقوقی در کرج از نوع اتفاقی بهره مند شد.

تخصص های وکیل حقوقی در کرج

وکیل حقوقی در کرج تخصص های خاص خود را دارد که از مهم ترین آن ها می توان به داشتن       تخصص های حقوقی در زمینه مسائل تجاری ، امور مال ، امور خانواده ، امور کیفری ، حقوق مدنی و … اشاره نمود که هر کدام مجموعه های خاصی را در بر می گیرند. قراردادهایی که در راستای این مجموع حقوق صورت می پذیرند شامل قراردادهای معین و غیر معین ، ارث و میراث و موارد این چنینی می شوند که هر وکیل حقوقی براساس حدود اختیاراتی که از سوی موکلین خود دارد می توان به احقاق این حقوق ها بپردازد.

وظایف وکیل حقوق خانواده

همان گونه که در بخش قبل بیان شد برخی از وکلای حقوقی در راستای امورات خانواده تخصص دارند این امر برای وکیل حقوقی در کرج نیز صدق می کند و نباید آن را نادیده گرفت. وکیل حقوقی خانواده در واقع فردی را شامل می شود که بر تمام امورات خانوادگی و حقوق آن ها تسلط کامل داشته و با تکیه بر دانش و اطلاعات خود می تواند مسائل حقوقی خانواده ها را حل و فصل کند. افرادی که در این راستا فعالیت دارند می توانند از جمله وکلایی باشند که در دفاتر اسناد رسمی فعالیت داشته و یا عضوی از دادگستری باشند. از مهم ترین وظایف این دسته از وکلای حقوقی می توان ارائه مشاوره های مربوط به امورات خانواده و و انجام امورات مربوط به مطالبات حق و حقوق خانواده ها را نام برد که امروزه هر کدام اهمیت خاص خود را دارند.

وظایف وکیل حقوقی ملکی

افرادی که در حوزه پیگیری امورات ملکی فعالیت دارند از جمله وکلایی به شمار می روند که در راستای انواع املاک اعم از بایر و غیر باید اطلاعات ویژه ای داشته و می توانند به موکلین خود در این زمینه کمک کنند تا مطالبات خود را دریافت نموده و با تکیه بر دانش آن ها روند بهتری را پیش گیرند. نمونه های وکیل حقوقی در کرج این دسته از وکلا را نیز در بر می گیرند و شما می توانید براساس میل خود یکی از این وکلا را انتخاب نموده و پیگیری امورات ملکی خود را به آن ها بسپارید.

وکیل حقوقی مهاجرت درکرج

وکیل مهاجرت یکی دیگر از انواع وکیل حقوقی در کرج است که در زمینه بررسی امورات مربوط به مهاجرت عموم مردم به کشورهای دیگر تخصص دارد. این افراد به موکلین خود کمک می کنند تا با در نظر گرفتن حقوق خود اقدام به دریافت تابعیت از کشورهای دیگر نموده و پیگیری های لازم را با دانش بیشتری انجام دهند. بیشتر ما ممکن است در این زمینه اطلاعات کافی را نداشته باشیم در چنین شرایطی این دسته از وکلای حقوقی قادرند تا پرونده ها را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات لازم را به ما انتقال دهند.

وکیل حقوقی شرکت ها

وکیل دیگری که با عنوان وکیل حقوقی در کرج قصد داریم تا به بررسی شرایط و ویژگی های آن بپردازیم وکیل مربوط به شرکت ها می باشد. وکیل شرکت ها در واقع وکیلی است که اطلاعات جامع و کاملی درباره امورات مربوط به شرکت ها داشته و می تواند با استفاده از این اطلاعات قرارادهای شرکتی را تنظیم و کنترل نماید. شرکت هایی که می توانند این دسته از وکلای حقوقی را استخدام کنند شامل انواع      شرکت های تجاری می شوند که امروزه نمونه های بسیاری از ان ها را می توان در سطح دنیا مشاهده نمود.

دلایل اساسی و مهم استخدام وکیل حقوقی

دلایل مختلفی می توانند شما را ملزم به استخدام وکیل حقوقی در کرج نمایند و ما در این بخش قصد داریم تا به بیان این دلایل بپردازیم. همان گونه که می دانید در جامعه کنونی مناسبات اجتماعی و اختلافات میان افراد جامعه بسیار گسترده شده است. در چنین شرایطی می توان نیاز به وکلای حقوقی را برای حل و فصل نمودن این اختلافات به وضوح شاهد بود زیرا این افراد با دانش و اگاهی هایی که دارند   می توانند با دقت بالاتری موارد حقوقی را مورد بررسی قرار داده و پیگیری های لازم را انجام دهند.

در حال حاضر پیچیدگی های بسیار زیادی برای مسائل حقوقی وجود دارند و بندهای قانونی در نظر گرفته شده برای این دسته امورات شامل چندین جلد کتاب می شوند. طبیعی است که تشخیص این بندها و چگونگی بهره مندی درست از آن ها توسط افراد عادی جامعه امکان پذیر نباشد. در این صورت باید حتما به دانش و مهارت افرادی تکیه نمود که در حوزه مسائل حقوقی آگاهی های لازم را دارند.

این افراد همان وکلای حقوقی هستند که امروزه در سطح گسترده ای فعالیت دارند و شما می توانید با استخدام ان ها روند بهتری را برای خود رقم زده و بدون هیچ گونه اشتباهی پرونده های خود را پیگیری کنید. توصیه داریم به سادگی از کنار این موارد عبور ننمایید زیرا هرگونه اشتباه از سوی شما می تواند شرایط دشواری را برایتان رقم بزند. وکیل حقوقی در کرج با دارا بودن تمامی شرایط و ویژگی های یک وکیل بارز می تواند به شما کمک های شایانی نماید اما لازم است در انتخاب این افراد دقت عمل لازم را به کار گیرید.

پیام بگذارید

تماس تلفنی

درخواست مشاوره با وکیل

نام(ضروری)