خدمات وکالت با بهترین وکیل در کرج
وکیل | وکالت | وکیل در کرجوکیل | وکالت | وکیل در کرجوکیل | وکالت | وکیل در کرج
09120475112
diakuco@gmail.com
کرج | بین میدان شاه عباسی و توحید - کوچه شهدای دانشجو - مجتمع اداری امیر - طبقه 2 - واحد 4

وکیل بانکها در کرج

وکیل بانکها در کرج

وکیل بانکها در کرج

در این مقاله قصد داریم از وکیل بانکی یا همان وکیل بانک ها در کرج صحبت کنیم و بگوییم وکیل بانکها چه کسی است و دارای چه ویژگی هایی میباشد پس اگر شما جزو کسانی هستید که در دعاوی بانکی به مشکل برخوردید و دنبال یک وکیل بانکی مناسب می گردید تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید تا نسبت به انتخاب وکیل مورد نظر خود به آگاهی کامل برسید.

بانک ها یکی از پر اهمیت ترین سازمان ها در جامعه ما است که اکثر مردم به هر نحوی با آن در ارتباط هستند به همین دلیل است که یکی از قدرتمند ترین سازمان های جامع بانک ها شده اند.

در بسیاری از مواقع ممکن است که بین بانک ها با شرکت های خصوصی و دولتی، افراد مختلف از جمله کاسبان و سرمایه‌گذاران مشکلاتی پیش آید در این شرایط است که باید به وکیل بانکی مراجعه کرد.

در ادامه مقاله توضیح خواهیم داد که وکیل بانک ها در کرج چه کسی است ویژگی هایی دارد پس با ما همراه باشید.

وکیل بانکها در کرج
وکیل بانکها در کرج

 

وکیل بانک ها( بانکی) در کرج چیست؟

وکیل بانک ها در کرج  به کسی می‌گویند که به اموری همچون دریافت ها و پرداخت ها و معاملات بانکی به طور کامل آگاه می باشد،  این وکیل زیر شاخه ای از مجموعه وکیل های تجاری است.

یک وکیل بانکی باید فردی متخصص با سابقه و تبحر بالا در امور بانکی و قوانین و مقررات مربوط به بانک ها باشد  تا به راحتی بتواند از حقوق بانک ها در محاکمه های مختلف از جمله قضایی و غیر قضایی دفاع کند.

وکیل بانک ها در کرج فردی مجرب همچنین دارای پروانه وکالت دادگستری یا وکیل پایه یک دادگستری است‌.

 

دعاوی بانک ها

قابل ذکر است که مشکلات قانونی و حقوقی  بانک‌ ها بسیار پیچیده و گسترده می باشد بنابراین فقط وکیل هایی که متخصص هستند و تبحر کافی دارند می توانند این پیچیدگی ها را حل کنند.

همانطور که قبل تر گفتیم مشکلات حقوقی بانک ها بسیار گسترده و پیچیده است این مشکلات عبارتند از جریمه های سنگین و گزاف برخی بانک ها عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به بانک ها، عدم آگاهی نسبت قوانین بانکی و تبصره ها و غیره

 

انواع دعاوی بانک ها چیست؟

  1. شکایتی که با بانک علیه افراد حقیقی یا حقوقی طرح می‌کند به طور مثال در دعوی مطالبه وجه نقد بابت صدور سفته، چک یا برات
  2. دعاوی مربوط به اعتبارات اسنادی و ضمانت نامه ها
  3. دعوی ورود ثالث، جلب ثالث و یا جلب متقابل
  4. درخواست صدور اجراییه که بر روی اسناد رهنی اشخاص که ضامن شده اند.
  5. درخواست انجام تعهدات از طرف بانک

6.دعاوی فک مال مرهونه

  1. الزام به ارائه مستندات تصفیه وام

8.مطالبه اقساط وام از ضامن

  1. ابطال شروط قرار دادی و تعهدات
  2. اشتباهات در حساب و کتاب و محاسبه خسارت دیر کرد وام ها
  3. و…

 

مشاوره با وکیل بانک ها در کرج

یکی از هوشمندانه ترین و عاقلانه ترین کار هایی که یک فرد حقیقی و یا حقوقی باید انجام دهد مشاوره گرفتن از یک وکیل خبره، متخصص، توانا و آگاه است.

فرد حقیقی و حقوقی با مشورت گرفتن از یک وکیل بانکی متخصص  مواردی همچون تخفیفات، قوانین و مقررات، تسهیلات، شرط و شروط ها، تعهدات، ضمانت‌های اجرائی و جریمه ها به طور کامل اطلاعات مفیدی را کسب می‌کند و با آگاهی بیش تری بر مسائل مهم قضایی بانکی اقدام به تشکیل پرونده و… می کند.

پس در نتیجه شما با  یک جلسه مشاوره گرفتن از وکیل بانک ها در کرج می توانید جلوی هر گونه زیانی را بگیرید و با خیالی راحت و آسوده مسیر خود را ادامه بدهید.

قابل ذکر است که اگر فردی حقیقی یا حقوقی با بانک قرارداد بانکی را عقد کند باز هم مستلزم یک جلسه مشاوره با وکیل بانکی می باشد زیرا با مشورت گرفتن از وکیل بانک ها در کرج شما می توانید از تسهیلات بانکی و یا تخفیفات حقوقی مطلع شوید و به راحتی می‌ توانید از آنها بهره کامل ببرید.

همان طور که می دانید قوانین و مقررات بانک ها مربوط به مصوبات شورای پول و اعتبار است که توسط بانک مرکزی  به صورت بخش نامه های مهم که در آن درباره ی تسهیلات بانکی، تسویه حساب، نحوه محاسبه سود، نحوه طرح دعاوی علیه بانک های دولتی و خصوصی و غیره به بانک ها ابلاغ می شود پس در نتیجه شما با مشاوره گرفتن از وکیل بانک ها مجرب در کرج می‌توانید اطلاعات کامل و مفیدی درباره این بخشنامه ها به دست بیاورید.

 

وظیفه های وکیل بانک ها در کرج چیست؟

وظیفه وکیل بانکی که توسط بانک ها گرفته شده است این است که در دعاوی قضایی که بانک علیه اشخاص مختلف انجام می دهد، وکیل بانکی در مراجع انتظامی و یا محاکم حقوقی از حقوق موکل خود یعنی بانک ها از راه درست و    قانونی دفاع کند.

حال اگر وکیل بانکی طرف افراد حقیقی یا حقوقی باشند، این وکیل وظیفه دارد در محاکمه قضائی و دادسرا ها و حضور داشته باشد و با توجه به قوانین و مقررات قضایی مربوطه، از حق و حقوق موکل خود دفاع کند.

انجام امور مختلف حقوقی مربوط به مزایده ها و مناقصه ها و ارائه اطلاعات درباره آنها، جمع آوری اطلاعات کافی و استفاده از آن در دادگاه برای دفاع از سازمان، افراد و یا بانک ها در محاکمه های قضایی نیز از وظیفه های دیگر وکیل بانک ها در کرج است.

 

ویژگی های وکیل بانک ها در کرج

  1. وکیل بانک ها در کرج به تمامی مقررات و قوانین مربوط به با بانک‌ ها تسلط کافی دارد: هنگام انتخاب وکیل بانکی حتماً باید به این مورد دقت داشته باشید که وکیل شما چقدر به قوانین و مقررات بانکی آگاه است  را اگر این قوانین و مقررات تسلط نداشته باشد امکان پیروزی شما در پرونده مربوطه به حداقل می‌رسد.  این قوانین و مقررات عبارتند از قوانین بانکی، مصوبات بانکی هیئت وزیران، بخش نامه های بانک مرکزی، مصوبات و تصویبات شورای پول و اعتبار.
  2. بانک ها در کرج به تمامی رویه های قضایی و همچنین رویه و عرف های بانکی آشنایی کامل دارد: شاید برای شما سوال پیش بیاید که روی های بانکی و قضایی چیست،  به روابط بانکی بین صاحبان کسب و کار و خود بانک رویه های بانکی می گویند و همچنین رویه های قضایی به مسائل اختلافی بین بانک‌ها و صاحبان کسب و کار گفته می شود. حال اگر وکیل بانکی منتخب شما به این رویه ها تسلط کافی نداشته باشد نشان دهنده نداشتن مهارت و آگاهی کامل برای به دست گرفتن پرونده های مربوط به مشکلات بانکی شما می باشد.
  3. وکیل بانک ها در کرج دارای تجربه بسیار زیاد در پرونده‌های بانکی میباشد: همان طور که قبلا گفتیم یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک وکیل بانکی باید داشته باشد تجربه کافی است. وکلای با تجربه با تمامی راه های قضایی در رابطه با مسائل بانکی آگاه هستند و راحت تر مشکل پرونده شما را حل خواهند کرد اما با گرفتن یک وکیل بی‌تجربه امکان پیروزی شما در پرونده مربوطه کاهش می یابد پس حتماً هنگام انتخاب وکیل بانکی به این نکته دقت فراوان داشته باشید.
  4. وکیل بانک ها در کرج علاوه بر داشتن معلومات کافی در رابطه با مسائل بانکی، معلومات کافی در رابطه با مسائل حقوقی و تجاری دیگر نیز می باشد: اگر وکیل بانکی منتخب شما معلومات درست و کافی نسبت به مسائل حقوقی و تجاری دیگر نیز باشد امکان برد شما در پرونده های بانکی نیز چند برابر خواهد شد. پس داشتن معلومات و مهارت های لازم در مسائل مختلف حقوقی  یکی از ویژگی‌های مهم وکیل بانک ها در کرج می باشد.

 

–  خدماتی که وکیل بانک ها در کرج به شما ارائه می دهد

  1. خدمات راهنمایی، مشاوره و مشورت توسط وکیل بانکی
  2. طرح دفاع یا دعوی از صاحبان کسب و کار توسط وکیل بانک ها در کرج
  3. مشارکت داشتن وکیل بانک ها در کرج در مذاکرات مختلف قراردادی دریافت خدمات بانکی

 

– هزینه وکیل بانک ها در کرج

مسلما  استفاده از یک وکیل کارآمد و با تجربه در امور قضایی و بانکی مستلزم صرف هزینه هایی می باشد.

اما هزینه های وکیل بانک ها رقم مشخصی نیست بلکه به عوامل مختلفی همچون پیچیدگی پرونده و غیره بستگی دارد.

 

– توصیه هایی در رابطه با استفاده از وکیل بانک ها

  1. حتماً دقت داشته باشید که ارتباط ای درست و سازمان یافته بین واحدهای مربوطه و وکیل بانکی خود ایجاد کنید.
  2. از وکیل خود درخواست کنید که توضیحاتی کامل در رابطه با طرح خود در مورد نحوه برخورد و مواجهه با موضوع و مشکل شما ارائه دهد.
  3. حتما تمام مدارک، اسناد، اطلاعات مربوط به مشکل بانکی و پرونده خود را در اختیار وکیل خود قرار دهید.

 

– کلام آخر

بهتر است در صورتی که یکی از دعاوی بانکی برای شما اتفاق افتاد از همان ابتدای کار به وکیل بانکها مراجعه کنید زیرا اگر وسط دعاوی و مشکلات مربوط به بانک ها وکیل بانکی بگیرید  پیروزی در این پرونده را کم کرده اید.

پس اگر در همان ابتدا وکیل بانکی بگیرید، آن وکیل از تمام جزئیات پرونده باخبر و آگاه است و راه های راحت تر و درست با امکان پیروزی بالا را در اختیار شما قرار می دهد.

وکیل 24 ارائه دهنده بهترین وکیل در کرج

پیام بگذارید

تماس تلفنی

درخواست مشاوره با وکیل

نام(ضروری)